Wednesday, March 30

Baru tahu ;D

tadi kat sekolah aku belajar pasal insurans. HAHA. byk laa bahagian insurans to kan , then tadi ade pasal insurans PENERBANGAN @ MARIN . marin to pekapalan laa. HAHA. time ckgu tga dok menerang to, ttbe ckgu ade cite pasal MISC ;D 
wehh , automatik i egt you F <3 teheee ~ i dgn EXCITED nye sruh ckgu terang dgn lebih lanjut. so i paham laa ape itu MISC . pekerjaan  di atas kapal. HAHA. 
you nak keje to ke baby? alahaii, susah keje nye to. 6bulan atas kapal weh, dapat Spent Time 3 bulan je klau u nak kawen dgn i. huh =='' Tidak sanggup laa baby, i nak tiap tiap hati dgn youu :) klau boleh, keje pon nak sekali sama. i jadi Boss You jadi anak buah i, then kat rumah, You jadi boss I bini youu :) adil kan ? HAHA. *perasan jeh kau nie bell*
heee I tak tao laa knp i suka sgt ambik tahu pasal ape yg u nak. mcm best jeh :) heee, biasa laa, dah ade hati kan ? mmg semua bnde pasal you i nak tao :) huuu, kalu boleh laa kan ? 
tapi tadi kat sch tak best juga laa.
 biasa laa klau dah excited nak dga ckgu explain pasal MISC to kan, ade laa mulut mulut tak serupa manusia yg bercakap kat blakg --'' haishhh , klau ikut kan hati aku laa kan , mmg aku sound balik, aku pk kwn stu kelas jeh. mls nk gaduh gaduh nie. mcm budak sekolah tadika. tapi mulut kau agak lancang laa LILY ! serious aku tak tipu. kurang sopan kau tao, mmg tak syg mulut betul. tao laa ade mulut, jaga mulut sendiri sudah laa. tak pyah laa nak main lepas je ikut sesuki puki kau kan ? errrr :@

Thanks for readingg