Wednesday, June 8

=.=

smlm otak dgn hati aku tak bersatu langsung. So aku tak tahu ape aku ckp, dan aku tak tao ape aku merepek ape semua. So smlm lepas bergaduh mcm org tak betul, aku tido tenangkan diri. pukul 5.15 aku bgn sahur. Mak aku gerak. Lepas solat subuh aku nak tido balik tapi tak menjadi. So aku leka2, aku terlelap juga pukul 7 to. 
nak cerita sikit nie .
Pelakon utama : Jaja Choyy , Fit Juvana, Biyy Bell.
Pelakon sampingan : Lara Baizuraa .
Tempat : Kuala Lumpur .
Masa : kira ptg jugaa laaa.
Bila : Sabtuu
Al-kisah berbunyii --> Aku, jaja, lara keluar KL. dlm petang to. aku keluar sbb nak jmpe fit, di sbb kan gaduh, dia tak text or call ape semua , aku buad bodoh je laa kan. Aku still keluar dgn jaja & lara. So bila jaja kata nak pegi jmpe kwn, aku pon ikut je laaa. So bilee dah jmpe satu tmpt to, aku just SHOCKED pasal aku nmpk fit. Pk kan jaja tak pegi kat dia, rupa2 nye dia mmg nak jmpe fit. Okay aku sentap time to. Fit dgn happy nye pegi kat jaja & ignore aku. Yesss, SERONOK KAN ? Aku sentap ! So bile time sesi ice breaking to, time kat aku, Fit just ignore. Cuma dia lemparkan senyuman tawar dia jeh. Okay finee ! kau buad mcm to sbb kau saja atau kau mmg tak knl aku ? *hati ku berbisik.
So bilaa dah jln2 ape semua, pegi mkn. Yeee sepanjang jalan to mmg dorg happy gilaaa smpai kan aku terpinggir. Jaja look like mcm tak tahu je aku nie ade takde. Sbb dah dpt jmpe Fit kan ? Kau tipuu aku jaa, kau kata kau takde num fit, tapi ini ape? Mcm mne boleh jmpe? FB ? kau bwk lappy kau huluhilir ke sbb nak cntct dia? KAU TIPUU AKU ! *hati aku marah sbb tgk bnde to semua. So bila dah smpai tmpt nak mkn to dorg dok berdua, depan to lara, Sumpah fit tak pelawa aku dudk. Mmg aku mcm PATUNG BARBIEE laaa kat situ mcm org bodoh ! Aku mmg suka kau buad aku mcm to dohh! *marah aku lagi. So bila nak order mknan pon aku kena order sendiri, SIKIT pon di tak pedulikan aku. Yesss, aku mula nak menangis tapi aku kena CHILL. sepanjang jaja & fit berjmpe, takde peluang langsung aku nak ckp dgn dia. Sikit pon tak boleh nak tnye pasal dorg always bersama. Hati aku mula berkata "Knp jajaaa? Knp kawan baik aku sendiri sedangkan jaja tahu aku dgn fit mcm mne ? Knp jaja buad aku mcm nie? knp fit lyn aku mcm nie ? Takan dia nak salah kan aku pasal insident yg to. Bukan salah aku, salah Pen! Aku dah mcm org tak tentu halaa dah. aku diam seribu bahasa, Dorg buad lawak, aku just diam mcm org tak tahu pape.
lepas mkn , Jaja & lara ke toilet. Tinggal aku dan fit je. So aku diam Takde laa buad ape sbb aku dah sentap dgn dia. Ttbe ade suara kedengaran ckp "Hi bell" Aku just buad bodoh sbb aku tak yakin Fit akan say Hi dekat aku. So aku diam. Ttbe fit duduk sebelah aku then ckp "Knp youu bell? senyap jeh? U kalau keluar mmg mcm nie ke?" Aku diam. hati aku berbisik "knl kau dgn aku? pk kan tk knl." Aku diam dan terus diam. So sepanjang dari to aku terus diam dan Fit try nak ckp dgn aku. tapi aku biarkan.
I tersentap sbb you lyn i mcm to. I tak sangka yg u akn buad i mcm to. Knp yeee? itu i tak tahu, hanya hati u jeh yg tao. If you happy dgn cara mcm to, okayy fine, Go on ! I Tak ganngu hidup you dah. *Aku balik dgn sia2 pasal aku keluar sbb nak jmpe dia, nak spent time dgn dia, tapi aku tak dpt semua to.
-->> Aku bgn tidur dan terus menangis pasal menyesal sbb dia buad aku mcm to & dgn kwn yg mcm to :(
Kawan, ini adalah mimpi semata2 k :) Kalau bnde nie real, aku tak tao laa nk ckp ape . Myb aku tak boleh hidup dah kot. HAHA okayy over :) Tapi takk. Cuma takut jehhh akn jadi mcm nie :) So all yg terlibat, jgn buad bnde nie tau . Pleaseeeeee, aku syg korg dohh :(

Thanks for readingg