Tuesday, September 27

My Laugh ♥

Yang tengah to Nur Asyikin. Dia aku dah anggap mcm adik2 aku jeh sbb dia mmg pantas di panggil adik even dia lahir awal drpd ktorg dua. di sebabkan dia kecik, perangai pon mcm budak kecik. Dia MRS JOKER dlm kelas. takde dia, tak riuh la kelas ktorg.
Yang pkai baju hitam to Ernie. Dia mcm kakak bagi aku. even aku lahir dulu and tua sebulan jeh, perangai aku mmg mcm budak2 klau dgn dia. Alahai manja nyeee :P Serious tak tipuu., dia kawan paling rapat laaaa. Klau aku berjalan dgn dia, org mesti kata aku kembar dgn dia. Dia kakak dan aku adik :) So aku mcm tak kesah sgt sbb dah ramai sgt yg kata. klau pegi pasar to, alahai, jgn ckp laa. mmg org akan tegur punya laa. aku dgn family dia mmg closer gilaa, Dah mcm keluarga angkat dah tapi ernie dgn family aku mcm kureng sikit sbb family aku nie mcm BAIK sgt. HAHA kadang2 to okay laa jugak dgn si ernie.
Okayy, cuma nak btao ini kawan paling best penah aku knl. Even masing2 penah buad taik antara masing2. Ignore laa yee. Persahabatan lebih penting dari segala nyaa. Ada masalah share jeh tau :)
Iloveyouuuu korg :)

Thanks for readingg