Thursday, October 20

20 10 2011

hi stalker :) Nmpk tak tittle to. tarikh nye hari nie kan? Korg nak tao pasal ape dgn tarikh to. Aku rasakan hari nie hari kedua paling suehhh dlm hidup aku. Eeee aku tak tao la apahal. Eksaiitedd nak mkn mcd sgt smpai barang aku pon terlupa. Okayy tak paham kan? Mehh aku cerita dgn lebih teliti lagi.

Tadi balik sch aku pegi libry dgn ernie . ayoi. So ktorg bertiga. niat pegi libry nak study sains tapi bila dah dua2 tak paham math, aku yg paham nie kena laa ajar kan? so terbantut aku nak study sains pasal kne ajar budak 2 org to math. Elok jeh dah tenang , dlm pukul 4 lebih to kwn2 kelas aku pulak dtg. Rezky, apis, alan dgn ahfoi. Si rezky to mmg nak mintak tolong aku ajarkan dia sains so aku nak tolong laa. Bila dia dah nmpk aku mengajar budak 2 org to math, dia sekali mintak aku ajrkan math. tapi aku tak ajar dia, aku ajar mmb dia sorg apis pasal nak ajar rezky nie kena ambik byk masa dan aku time to pon dah pening kepala. Bayang kan laa, smpai 4 org aku nak ajar dlm 1 masa -.-'' Pecah otak aku wehh (!) Bajet mcm pandai kan? Tapi tak pon, aku ajar mana yg aku tao jehh :D Berkongsi ilmu laa katakan :) Okay stop cite pasal to.


Dlm pukul 5 to aku grk balik. Barang yg aku nak bawak to mmg byk laa kan pasal ayoi turun bawah. Pensel box aku, ernie pegang dan barang2 ayoi aku bawak. So bila dah eksaited nak balik dan singgah nak mkn mcd to aku pegi laa dekat beg nak masuk kan buku2. Pastu dah masuk aku blaaaa. Aku mcm ade terfikir something barang aku yg tertinggal tau, tapi aku tak tao ape. aku toleh belakang then aku tgk takde pape pastu aku blaaaaa.

Aku mkn mcd berdua jeh dgn ernie. So bila sedap2 dah mkn ape semua, niat nak balik laa nie. Sebelum balik to order aiskrim, time tga order to hujan pulak lebat. Okayy mmg kena lypk lagi laa dlm mcd to kan. Bila dah lama sgt lypk, Ernie pon nak buad math. Masa dia nak buad math to, perlukan calculator, bila aku nak ambik tgk2 takde -.-'' Okayy aku dah agak bnde to mesti tinggal kat libry :/ Hmmm Nak tak nak aku kena laa pegi libry time hujan lebat to. Tapi aku taknak jugak pasal aku takut hujan :/ Hmm nmpk takk ? aku tgu hujan reda sikit. Masa aku nak gerak time hujan reda to, setengah jalan hujan lebat. betul2 kat petrol pam. Nak patah balik jauh, nak teruskan pon jauh. Ape lagi, redah je laaa kan. Spe yg tao libry PJ to kat mana, mesti korg tao azab dia :/ Hmmm aku dgn muka tak malu nye, bukak seliper then lari dgn meredah hujan to (!) smpai libry lenjun (!)  nasib baik pensel box aku ade. Klau takde mmg sia2 laa aku pegi sana dgn basah lenjun dan lari berkaki ayam -.-'' HAHA korg dpt bayang kan tak muka aku lari, keadaan aku mcm mne time to, dpt bayangkan tak? Sumpahhhhh seksa weehhhh. Dah mcm Run For Fun dah time to.

So bila aku nak pegi mcd balik, hujan dah benti . Lega rasanyaaaaaa :D

Tgu bus lagi satu hal weh. Itu aku tak kesah yg aku kesah time dlm bus. Bukan sardin tapi sejuk dia mcm dlm peti ais. aku rasa peti ais pon tak sejuk mcm to. Aku nie dah laa baru lepas kena hujan, duduk pulak dlm aircond yg sejuk to, sumpah menggigil. Ape laaa nasib aku hari.

Balik rumah pulak, adik aku buad hal. nak pkai barang aku to aku takde laa kesah mana. ini sampai kembang dia buad berus gigi aku -.-'' Mcm kelakar kan? Tapi ini buad hati aku panas. Ini jam laaa aku ambik berus gigi to aku campak kat dia. Berus gigi to aku baru pkai weh, baru sgt pkai, time dia pkai dah kembang mcm setahun lebih punya berus tak pena nak tukaaa (!) tension tension. Mmg masuk bilik air aku nangis :) HAHA kelakar kan? Sbenanye mmg pon. Nak kata aku bodoh jugak sbb nangis pasal berus gigi kembang. HAHA mana tak nyeee, semua nak stok main kongsi2 dgn aku. Bila aku turun bawah cite dgn mak aku, bapak aku sekali ckp yg dia pon pkai berus gigi aku. A'ahhhh, berus gigi aku to mmg utk di kongsi sama keluargaaaa -.-'


Errrrr Giloooooooooooooo. Dah laa. penat aku type. Korg pon dah mcm bodoh jeh baca aku punya cerita kan? HAHA saja nak kongsiii :P Terima kasih kerana membaca k :) Ilebiyouuuuuuu korgggg :* meh ciumm sikit memuahhhh :* huhu Boiii.

Thanks for readingg