Sunday, November 27

Budak comel Hidung Mancungggggg :D

Assalamualaikum pembuka bicaraaa :D
Ash budak comel hidung mancunggg :D
Nak cerita sikit boleh? HAHA k smlm aku keluar KL. aku grk dgn Lara. lypk dgn mmb2 Red sumpah meriah gilaaa. then jmpe A'an, izzat, jaja, wawa, ezat, and sorg lagi tak tao nama. aku jmpe ramai org tapi sorg pon tak knl aku :) Biasaaa broo. Itew tak HOT mcm Lara baizuraa :) haha Ttbe jehhh. Mmg pon. Semua org knl Lara tau smpai aku pon jealous gitu. Acanooooo dah tak selalu lypk kan, mmg tak laaa nak jadi HOT mcm Lara & itew nie tak lawa mcm Lara jugakk :) Semua aku nak attack Lara sbb aku keluar dgn dia je smlm :) Sama jugak mcm budak gmbr atas to. Alahai, for the first time dia sound aku masa aku mencarut. Maluuu bhaiii -.-'' Mana tak nye, marah kan, semua bnde boleh keluar. HAHA aku egt lagi ape yg dia ckp "pkai tudung tapi mencarut" zeeeeeeezzzzzzzzzz, aku sentap. Mmg cepat2 aku mintak maaf pasal aku mmg tga bengang. Lara laaaa, mcm haremmmm tipu2 aku :( Kan dah kne sound -.-'' Watlekkkkkk (Y) tapi maluuu gilaaaaa -______-''

Nak balik naik KTM. Lara grk dgn Ash dari BB kot naik mono, aku gerak dari klcc naik LRT sensorg -.-' Berani kan? HAHA nasib baik LRT lajuuu :) Huhu. So takde laa mcm takut sgt kan? HAHA aku risau aku silap tren jeh. dah laa hari to keluar aku silap naik tren. Kecut perut aku. Dah laa time to nak dekat pkul 11 mlm. Haishhh, buad gila buad gilaa. So aku nie mcm eksaited sikit nak balik sbb dah lmbt dan penat. Mahu duduk dan rehat kan badan dan kaki yg lenguh2 nie. Byk nyee. HAHA. K aku jmpe dia masa nak balik. Aku tgk mamat baju putih sbelah Lara to spe, so aku diam pasal aku jenis tak suka ambik tahu. Bila dia strt sound aku to, aku malu jap. takde laa layn sgt kan? Malu kott pasal mencarut to. HAHA. Aku pk kan dia jenis tak layan org, tadi hakikat nye dia Friendly gilaaa. HAHA hidung dia buad aku tertarik nak sembang dgn dia, and ade satu kepala sikit.

haha Comel jeh kami duduk dlm tren kongsi 3 :) Yang penting dia dok sebelah aku k Laraaa :) Jgn jealous. HAHA bell overrrr :D K tak2, saja jelaa. HAHA nak kasi cerita meriahh. Tapi aku suka hidung dia. Fullstopp. Dia boleh buad aku jatuh hati dgn HIDUNG MANCUNGG diaa,  Awww awwwww :) Gilaaaa kau nie bell -.-'' K daaaaaaa stop cerita pasal dia. Boiiii. Nak cerita to jeh. Trimassss sebab sudi baca itew punya cerita bodoh2 niee :DDD 

Kerana sudah meluangkan masa bersama blog saya dan sudi membaca dan sudi mendengar lagu Fav saya, saya nak cium awak sikit boleh? huhu Memuahh muahhh. kbyee.

Ash, sorry crop gambar youuu. I suka hidung you jeh. Jealous dohhh. Pinjam bolehh? HAHA.

Thanks for readingg