Tuesday, July 26

Lets start from begin .

Assalamuailaikum everyone :) HAHA lama tak update blog kan? Lama juga laa tak cerita something yg boleh share kat korg semua but seriously i have no time to do this . Bnde yg mcm tak penting tapi akn menjadi penting bila aku nak cerita psal bnde yg penting dan tak tao nak cerita pada sape yg sgt penting dan sememagnye bagi korg bnde nie tak berapa nak penting :) HAHA nmpk tak kat situ byk sgt penting nye bermakna bnde nie hanya laa mengarut semata2. HAHA takde laa. Bnde nie biasa jeh. Aku akn update mesti pasal budak yg selalu aku update :) sbb ape? Sbb best update pasal dia dan mesti byk gila cerita pasal dia. kankan ? HAHA okay stop mengarut. 
 strt cerita pasal ape yg aku nak ceritakan k. kejadian nie terjadi pada mlm tadi bila aku tak tao nak buad ape then aku baca semua msg yg someone pernah bagi kat aku. Tak kira laa spe pon, for sure msg tu best and dan sbb itu laa aku simpan. Slah satu msg yg menarik perhatian aku ialah msg ___ . spe to? Klau nak tao, boleh baca saya punya update yg lama2 k :) Hee.
Msg to bertulis ade laaaa kan, HAHA tapi ade satu part yg ayt dia mmg aku tak boleh lupa pasal *i tak text you tak bermakna i lupa youu tau.
ayt to membuadkan aku nak frwrd balik pada org yg telah menghantar nye kapada saya :) HAHA done :) Dah delivered pon, so aku mcm tak berapa nak excited laa kan menunggu kiriman balas daripada dia sbb aku tao dia takan reply. So bila aku nak menutup mata to hp aku berbunyi menandakan msg masuk. HAHA aku pk kan pkwe mana laa kan, rupa nye dia. HAHA tang situ aku mcm excited nak baca sbb nak tao ape dia reply. HAHA sekali dia reply Sorry bell :( I terpaksa. *ape yg terpaksa pon aku tak tao laa kan. Takpeee. aku layan jehh :) heee. Nak tao aku reply ape? HAHA mulaa la kan nak berdrama jap tapi aku takde laa nak tnye ape yg terpaksa so aku dgn bangga dan excited nye membalas : HAHA jgn laa sedih. i phm i tak lyk nak kwn dgn you lama2 kan? lg pon you kan budak teknik dan perlu lebihan masa utk belajar. itsokayy. i tak paksa u tok berkawan dgn i tapi i cuma taknak u lupakan i jeh . takpe2, sorry kcau u k. good luck for trial man. do the best okayy :) imissyouu. #nmpk ak kegatalan aku kat situ :) *pegimamposss!
So agk lama aku tgu dia balas tapi syg aku dah tido. HAHA tah pkul berapa aku terjaga baca msg dari dia tapi aku tak paham pasal aku tga mamai. Korg pon mesti paham kan bila org tga mamai dia buad ape? HAHA. so pg tadi aku pegi sch aku baca laa balik bnde to. Ohhh begitu cerita nyee :) HAHA nak tao pasal ape? hihi Dah tao sekerat jalan mesti nak tao ape yg seterusnya kan? haishh, ape laaa bell niee ==' hee.
Dia bg nie : I tak lupa you laa bell. Tapi i KENA lupakan you. #pelik kan?takpee. Ni utk kebaikan youu. myb skrg you tak phm. #mmgakutakpaham Nty you akn paham bell. #akutaknakpaham I rasa jugak sakit tu syg. baik you syg diri you dari you syg i . 
Har dia bagi itu laa. HAHA paham ke korg? hihi. Tah laa. aku baca pon Harrr? ape niee? itu laa yg aku keluarkan masa aku baca pg tadi. HAHA nmpk tak pelik dia kat situ? So dgn tak tao ape yg dia nak smpaikan sbenanyee. aku balas laaa text dia utk keakhir kali nyeee *bole ke dgn bertulis nyee bnde nieee 
: I tak paham ape yg u cuba smpaikan tp i akn cuba paham atau pon i tknk paham #apeygakutulisponakutakphm :) itsokayy. takpeee n nevermind. #mksudsamajeh.haha  i tak kesah u nak kwn ke, u tknk kwn ke, terpulang laaa n you KENA lupakan i kan?  Go on n itu keputusan youu. u nak sruh i lupakan u ape semua ? hmm I'll try my best utk lupakan youu. Dont worry I TAK AKN KACAU YOUUU n TAK MUNGKIN KACAU dah. Itu yg u nak kn ? hee Okay2 :D good luck for everything okayy :) byeeee .
 So smpai situ jelaa msg aku. Itu myb last text aku kot. klau aku msg pon aku akn jemput dia kemajlis perkahwinan. HAHA itu yg dia nak kan? Ape boleh buad. HAHA. 
for the lastly to youuu : I takan lupakan youuu even boleh pon i akn cuba utk taknak lupakan youu. remember boy what i always said to youuu and its become truee .


Thanks for readingg