Friday, July 1

Tak sangkaaa ;D

Heyyy readerss, assalamualaikum ;D hihi. Korg mesti rindu nak baca blog saya kan ? Sorry guys, mggu nie sumpah bz gilaa dgn keje kursus. But yesterday i've done :) Suka aku . Smpai krem2 tangan aku buad keje seni to. HAHA firstly i rindu blog i pasal lama gilaa babeng tak update ;( Sorry blog. HAHA .
actly byk gila nak story. Mcm2 cerita aku nak cerita. ade yg best, ade yg tak best, ade yg mcm sial hari diaa. Ehh mcm2 laa. tapi bnde yg dah lepas mls laa nak cite kan ? Lama sgt kesah to. So skrg nak cerita pasal mlm tadi ;D
atototot, aku saja call Fit, tak sangka gilaa laa dia angkat kan ? Selama nie aku call tak penah nak berangkat pon. Tapi takpeee. Aku happy laa dpt sembang dgn dia even tak lama mcm dulu2 punya OTP :) kan kan kan ? Hihi. Lepas rinduu aku kat dia :) Hihi. Itu je nak ceritaaa :)
Thanks for readingg