Monday, August 15

No title Just say Sorry (!)

Text bersama si DIA yang gilaaaaa :)

  1. I nak cakap iloveyou kat you tapi dah tak boleh kan?
  2. I tak pernah lupa bell semua tu. semua bnde yg  pernah ckp kat you. Sumpah imenyesal gila sbb abaikan you.
  3. Tak. I baca laa semua post kat blog you, Tipu laa kan klau u tak rasa pape. I tak dpt bayangkan camana perasaan you time to. Im sorry :(
  4. I mntk maaf bell. Bukan i saja hilang kan. tapi ade hikmah jugak kan i accdnt tu. You dpt laki yg betul2 baik n boleh jage you. Hha, tak sanggka kan cerita kita habis mcm nie.Sekejap
Sorry TERupdate pasal tak berapa semua yg u text i smlm. I tak boleh lupa dan takan lupaa. Thanks again. I rasa ini akn membuadkan Abuu jealous sikit kot :) Hihi kan buu kan? Sorry k, You kena terima semua nie & sememang nye you dah tao perangai i mcm mne kan? Kan fit kan? HAHAHAHAAH
Sape yg tak knl aku, mesti dia ckp aku nie byk jantan. SOWATTTTTT man? I tak kacau org berak, so org lain tak perlu nak kacau i.
Nabila akila nama di beri. Bukan hipokrit org nyee :) Dia tak suka nak tutup2 perangai buruk dia pasal org mmg dah tao perangai sedia kala dia. suka layan jantan dan menggedik dgn jantan num 2 :) Num 1 sape? Kau laaa yg judge aku to. Klau tak suka, tak minat, menyampah nak baca, NYAH kau dari blog aku dgn serta merta. Semakk wehh! Nty virus blg aku gara2 kau. Lagi satu, kau dah cukup baik ke judge org? Expecially aku laa kan klau kau tak suka. Dah cukup baikk ? sebelum nak judge aku, kau pegi cermin dlm bilik kau besar2 to, kau ckp dekat cermin to yg kau to cukup baik takk? Klau kau terukk, kau dok diam2 kat sana jaga badan sendiri . Tak payah nak sibuk2 labelkan aku itu ini . bulan puasa niee, Takbaikkk dohh :D
Ini nak cerita pasal ape sbenanye nie? HAHA takde yg penting pon sbenanye bg korg tapi bg aku dia amat bermakna ;D cehhhh, HAHA. mls laaa nak cerita pnjg. Aku just nak korg reader jadi saksi ape yg dah si
DIA sampai kan kat aku smlm :) 
Ehh Gilaaa, sorry tau ter bg tao semuaaaaaa. tapi jgn risau. org takan tao itu youu punyaaa :) hihi Kita hanya kita je tao k :) hihi Forr youuu i nak cakap yg i syg youu. itu takan berubah dan tak pernah berubah daripada dulu smpai skrg even mcm mne sekali pon you pernah buad dkt i. Egt wehh, bnde to takan berubah selagi i masih ade hati dan perasaan terhadap youu. FULLSTOP & NO MOREEE !
To Abuuu : Jgn nak jealous sgt k :) I mmg mcm nie ;P pasal you nty i update tau sbb skrg takde story nak ceritaa. Hee Klau terjealous ke apee, meh rapat kan sikit muka to kat PC. 
rapat lagi laaaaa. Lagi sikitt. 
Alaa, knp jauh kan balik. 
Rapat lagi, lagi sikit, har sikit je lagii. 
Okayyy cun, 




Memuahhhhhhhhh :* Hikhokkk ;D 
kbyeeeeeee <3

Thanks for readingg