Tuesday, August 9

Super Saver


Dgn speee? HAHA dgn Apies Jamel budak gilaaaa :) hihi Hi readers :) Selamat berpuasa yg ke 9 kali nyee yeee. Tahniah pada sesiapa yg berpuasa penuh mcm saya buad masa nie :) hehe. Okay, title super saver bermaksud mlm tadi aku OTP laa dgn si Apies Jamel nie. Har, dia yg call aku k ;D sgt merajin kan diri. Call ade sbb bhaiii :) lagi 5 minit pkul 12 mintak izin kat aku nak super saver. HAHA bagai2 laaa youu. Pkul 12 to call balik kata dah pkul 12. memeeyyy laaaa. Ngek ngok kepala kemeekkk betul :D huhu.
Cerita nyee bermulaaa aku laa yg becokkk nie mendahulukan berbicaraan walaupon si apies nie yg call :) Choyyyyyy, suara you smlm mcm mintak maki jeh. HAHA pasal slow + ngade2 + sedih + kecewa + bermcm2 lagi perasaan yg tidak boleh i senaraikan pd time2 mcm nie . HAHA nmpk tak kat situ i nak ckp mcm2 ? ;D okayy stop mengarut bell. Kau mmg suka merepekk mereban time mcm nie kan. Apee laaaa ~
okay, dgn kesedihan yg ade pd diri si apies nie, aku mcm nak tao ape P R O B L E M dia. Haha Dia takde masalah, tapi byk problem. Ini ayt dia yg share kat aku mlm tadi yg aku baru tao MASALAH dgn PROBLEM sama sekali tidak sama maksud nyee. HAHA ini Cikgu Apies Jamel yg ajar aku k. Kejap lagi kat sch aku nak tnye Teacher Kho Ling Ling aku pulak, ingin kan  kepastian ape beza 2 perkataan to. HAHA nmpk kan kesengalan apies pada mlm tadi? Takpeee. Aku layannnnn ~ ;D
Smlm aku dga sore si apies ni mmg byk problem dia. Aku pon mcm sedih sikit dgn keFRUSTan life dia yg mcm tk tentu arah je. Hmmm Chill laa man :0 You lelaki ohh. mana boleh frust2 pasal gegurl nie. nmpk sgt u lemah tang situ ohh. Ape laaa. watlekkkk je mcm i ;D i pon pena gak frust2 bagai nie kan, tapi i kuat jeh *laa sgt. jehh. relax dohhh ==' I pon turut simpati dgn kesedihan yg u hadapi selama u ehem2 dgn someone yg telah merubah segala2 nyee kan? Alahai ayat aku tak boleh blaaaaaaaa ~ teeeettttttttttttt. HAHA.
Okayy, dgn ade masa lagi 15 minit. Merepek meraban apies dah muncul :) Dia nyanyi lagu sekolah laaa. mcm2 . cuma aku jeh tk dga pasal mlm tadi suara dia SWEEETTT*lahsgt sgt. HAHA sengal --' nyanyi sorg2 jeh. mcm i nie ape  pon tak tao. HAHA nak tao dia minat lagu ape? Lagu Afgan Terima kasih cintaaa, Itu yg korg dga kat blog aku skrg nie. HAHA bagai2 kan diaaa? For sure dia tak boleh kalah kan My Singer terhebad si Anip Abu laa kan. Dia terbaik laaaaaaa :) 
so and the lastly, mmg dia betul2 merepek tapi aku taknak ceritaaa. Hanya aku dgn si apies nie je tahuu :) Kan apies kan? HAHA nak lawan dgn i, kan dah kehabisan ayat :)
En Apies Jamel . Your life must Go on okayy? Jgn nak frust2 pada bnde yg tak sepatot nyeee berterusan you pk kan. Bnde kecik jgn nak jadi besar :) I sokong youuuu punyaaa laaaa. Chaiyokkk chaiyokkk :* hihi.


Thanks for readingg