Sunday, May 1

SENTAP !

assalamuailaikumm pembuka ceritaa ! tittle aku mcm bagus je kan ? HAHA aku nak mencarut bolehh ? Err sumpah aku nk maki hamun budak budak kelas aku ! Ape ke s*** perangai mereka menUNFRIEND aku dari list friend dorg. aduhaiii . mcm PERFECT sgt laa. Mcm tak penah buad salah laa ? mcm tak penah nak maki org laa ? Eeee tak semua nyee sempurna laa budak perempuan kelas aku. 
 Yang aku bulat to paling anti dgn aku expecially yg tengahh !
wehh Lily, aku pon tak tao ape masalah kau dgn aku ? aku tak tao ape aku buad dekat kau smpai kau sakit hati sgt dgn aku ? time citrawarna kau ok je dgn aku. asal after citrawarna kau lain ? kata kau nk marah dkt aku pasal wan. ckp laa kau nak tduh aku yg rosak kan hubungan korg dua ! eee Aku tak pahamm ! kita satu kelas doh, knp nak bergaduhh ? aku tak penah pon nak maki maki korg ke ape, nak kata itu ini pon takde laa sgt kan ? tapi di tgk kan muka kau laa kan ? baikk sgt. mcm aku nie takde satu salah ponnn. hmmmm.
Dayahhh yg hujung belah kiri : Aku pon tak tao ape masalah kau smpai kau nk remove aku ? aku tak paham ! ape salah aku ? ape aku buad kat kau ? aku ad kacau bf kau ke ? aku rasa takde pon . Idin to kawan amir weh. mustahil aku nak goda dia. && aku tak penah nak carik gaduh dgn kau . TAK PERNAH weehhh ! TAK PERNAHHHHH ! tapi knp kau remove aku ? 
KENAPA ??????? asal kau tak pena nak pk perasaan orggg ? hmmm :(
syidah hujung belah kiri : Kau pon satu ? eeee Kecik kecik pon boleh tahan kan perangai kau ? kau pon sama je mcm lily to ! aku tak paham laaa. sebab kan korg dua ramai yg tak suka dgn aku. satu kelas to tak suka dgn aku ! tahuuuu ?
 budak budak perempuan kelas aku :(
hmmmm Entah laa korg :( Apesal korg jadi mcm nie ? org yg pena baik dgn aku pon dah tak baik dgn aku mcm dulu. sbb korgg & geng korg ! knp weh ? knpp ? Budak lelaki lagi laa. korg lypk kemana mana tk mengajak pon. kecik hati weh. kita satu kelas, satu family, tapi knp berpecah belah ? jgn sbb aku buad taik dgn sorg, semua org tak suka dgn aku. Dia buad taik dgn aku takan aku nak senyap kan ? semua dok salahkan aku. tak dga dari pihak aku,. mmg tak jadi ape laa kan ? kau dgr laa ckp si gemok to ! dengar laaa! kalau dia kata yg aku nie penah beromen pon korg akan percaya kan ? Errr suka hati korg laa. aku tak penah nak musuh dgn spespe.
sape buad palat dgn aku, dua kali ganda aku buad palat kau korg !
dak dak kelas 5 damai .

Thanks for readingg