Monday, May 2

SHOCKED !

selamat pagi readerrr. today saya bangun agaK lmbt pasal smlm saya tido lambat :) HAHA skype-ing punya pasal kan ? ape ade hal :) lepas skype aku sambung text-ing. tak lama laa pasal aku dah ngntukk, bayang kan laa aku tido pukul 3:15 am. woahhhhhh , lambat kan ? HAHA. poyo jeh. so itu kita ketepikan pasal tak masuk dlm cerita yg aku nak ceritakan niee.
Shocked? tahu ape itu shocked? like mcm terkejut laa. HAHA. takan itu pon tak tao. takan itu pon saya nak bg tao. klau tak tao juga pegi ambik kamus carikk :)  heee Sambung cerita balik jgn nak merepek.
tittle aku to sbb aku terkejut dgn text yg aku baca  lepas aku bangkit dari tido. HAHA ayat to nak sastera jeh. text to dari ANF, taotao sendiri laaa. aku terkejut pasal dia bagi text nie :
time : 5:03 am
date : 02.05.2011
subject : Bell, if i ckp iloveyou, trust me because i really mean it. yeahh, i mean it sayangg, ILOVEYOU !
aku pk aku mimpi, HAHA ternyata tidakk. pasal nak dekat 15 kali dan termasuk skrg nie aku tulis dah 16 kali.entah laaa. aku mcm tak percaya yg dia bg text mcm niee =='' klau korg kan, dpt text yg mcm nie, agkagk korg percaya takk ? hmmm Klau laa korg di tempat aku, sumpah korg akn teringat jeh ayt nie. mandi teringat, mkn teringat, berak teringat, mcm aku skrg nie. sbb to aku update blog :)
ANF : i terharu u bagi text mcm to. i know but i cant believe that. Sbb ? entah laa bbe. i rasa i nie rendah sgt. tak setaraf dgn youuu, tak setaraf dgn kwnkwn youuu, i tgk you happy berkwn dgn dorg, sedangkan i? mcm membosankan jeh. i bukan taknak kwn dgn youu, malah i selasa kwn dgn you. mmg kita ade satu perasaan yg sama dulu, tapi msing-2 taknak keluarkan dan mmg kita takde peluang pon nak bersama. kan ? u jugaa yg mintak mcm to and go on, i terima jeh :) kita mmg selasa buad relate yg mcm nie. kwn is better than cple right? yuuppppp, tak di nafikan i mmg syg youu, i syg you sgt-2 sebagai seorg yg memahami diri i :) bbe, sumpah taknak hilannggg you doh :( serious i agk jealous bila you lyn kwn kwn you dlm fb. HAHA. tapi ape boleh buad kan, kita kwn dan i kwn yg memahami :) tak gituuu ? heee okayy, tak payah nak berdrama kat sini.
i sayanggg youuuu ! *FULLSTOP


Thanks for readingg