Monday, May 23

Today Is Mondayy !

Tittle ? HAHA aku pon tk tao ape pasal tittle aku. korg pon dah sedia maklum kan hari nie mmg hari isnin?
 ADE PERHIMPUNAN DEKAT SCH. haha bak kata fit :) bnde nie tuju dekat ANF jeh :) Aku tak tao laa apehal dgn dia. Selasa mggu lepas aku OTP dgn dia then ttbe dia ckp pasal hari isnin. Aku pon like blurrrrrrrrrrrrrr why dgn hari isnin kan? HAHA oke entah :) Then hari nie hari isnin aku still tak dpt pape berita dari dia and i'm still WAITINGG sayangg :( ape laa you nak buad kan? Errr dari hari isnin lepas to u buad i tertunggu2 ape semua then today dah hari isnin i still tak tao ape sbb you ckp hari isnin. && i still remember yg u ckp i kne terima seadanyeee. HAHA dah mcm you nak pegi jauh jee baby :( Waitwait, you must tell me what you want to tell :) Youu must make me know. Jgn buad i tertunggu2 & tertanya2 ape kah ituu and i mmg tak kesah ape bnde yg u nak btao i k :)
 I R E L A :)))))))))))


Thanks for readingg