Saturday, April 16

Adik Amir Daee

Ini budak sgt comel oh :) dia menyuruh saya meletak kan gmbar nye di dalam blog saya, so saya sudah pon meletak kan nyee :P
Okayy sekarang nie nak story pasal kamu yee adikk ku sayanggg :) HAHA. dulu aku tak berapa nak rapat laa dgn dia pasal entah laa. mcm tak berminat nak sembangg :) MEMBOSAN kan ;D ahaa Seriously dik, jgn marah har but now sis dah suka layan awak :) pasal awak gilaa, heee Mcm budak budak and suka sembang dgn adik laaa :) huu. muka dia mcm matured kan? mcm tak pantas je nak panggil adik :) tapi itu yg patut dia buad pasal aku lebih tua dari kau, paham ? huu Even setahun je jarak dia, you kne hormat i :) tahuuuu ? heee So skrg nie ktorg dah closed sikit, thenthen ade cerita Hot pasal Babyy Rara ;D huu Aku tak paham laa mcm mne dia boleh rapat dgn baby rara to? hmm Camana kau rapat dgn dia dikk ? dia goda kau ek? huu Tapi takpe, di sebabkan kau tak tao spe Baby Rara to sbenanyee, i sebagai seorang kakak i mengambil tahu tntg adik nyee, haruslah memberitahuu :) tak gituu ? HAHA okayy done. so skrg pon awak dah tao baby rara to spe kan? tak perlu lah sya pnjg-2 kan cerita nyee. Cik jaja pon sudah menceritakan nyee? kan kan ? huuu Nak di pendekkan cerita, I teringin nak jmpe youu sbb You HOT ;D heeee 

Thanks for readingg