Thursday, April 14

Hello Single ♥

Yeahhh man, for the first time aku single pada tahun ini ;D heee. Selalu nyee bila aku single, aku single main main jeh. maksud nyee mcm Breakk Then Couple balik but now aku sendiri pon tak percaya yg aku nie dah pon
SINGLE :(
ohhhemmmgeeeee, actly aku pon tak boleh nak terima hidup sorg sorg tanpa bantuan org lain, selalu nyee klau sakit, ade jeh yg ambik kesah, klau tak mkn, ade jeh org marah, klau gedik, ade jeh org tegur, tapi skrg bnde to semua dah takde wehh :( Dengan spe laa aku nak mengadu nie kan? even aku ramai knl lelaki pon, semua dahh blaaa. amir laa puncaaa ! IDIOTTT
habis hilang mmb mmb aku gara gara kau wehh. F aku pon kau nak hasut. errr mmg carik hal laa kau. patut laa dia tak text aku dahhh. tapi thanks laa wehh, sbb buad semua to. Last last kau tak dpt aku jugaa kan ? aku tak penah kacau kwn kwn perempaun kau, tapi knp kau kcau kwn kwn lelaki aku ? aku tak paham tangg situ weh, boleh kau explain kat aku? Ahaa Nak kata kau tak bole tgk aku layan lelaki lain? mcm to? tapi knp klau kau lyn perempaun lyn aku tak penah nak marah? even aku marah pon kau akan ckp "KAWAN LAAA BEH" ape itu kawan bagi kau? bila aku ckp mcm to, kau ckp aku nie dah terlebihhh . HAHA. terlebihhh gatal laa kau nak ckp? terpulang laa wehhh, if aku TERLEBIH GATAL ke ape, aku tahu batas dia! aku takde smpai nak cple tauuu :) bukan mcm kau :) heeeee :D knp mesti aku cerita semua nie ekk? sbb aku tak puas hatiii ! aku bengang kau nak salah kan aku sorg jeh, dan kau tak penah nk nmpk slah kau ! kau always nmpk salah aku, thank god! aku bersyukur sgt dpt cple mcm kau wehhhh ! syukur sgt sgt ! sometimes kau baikk, sometimes kau caring sgt, sometimes kau menyakitkan hati but sometimes kau naik minyakk. knp behh? knp kau lyn aku sama mcm kwn kwn perempuan kau yg lain? knp? knp? knp? aku tak rasa pon yg aku nie special dlm hidup kau. yee mmg dulu kau lyn aku mcm ANGLE kau, tapi aku tak rasa semua to dah. aku tak tao sejak bila semua to belaku. adakah aku yg salah sbb lebih kan org lain berbanding kau? adakah aku lebih layanan yg istimewa berbanding aku lyn kau? salah aku ke? Kita tak tao wehh. kau salah kan aku, aku salah kan kau. Itu sbb kita selalu bergaduh dan pergaduhan to membuadkan aku BOSAN ! bosan hidup dgn kau Dan tiap kali bergaduh kau tak penah nak pujuk aku dgn lembut ! knp? tak tahu? klau tak tahu BELAJAR wehh. jgn jadi budak bodoh. nak kene tolak baru jalan. jgn jadi mcm to k. 
Nanti if kau dah dpt cple baru, jgn lyn dia mcm kau lyn aku., JANGAN JANGAN JANGAN ! kalau dia merajuk, cepat laa kau pujuk. aku btao kau yg perempaun nie lemah dgn pujukan. kalau kau pndai buad semua to, aku takan bosan dgn kau wehhh, seriouslyyyy ! tapi syg, kita tak boleh jadi mcm dulu. hanya tinggal kenangan je semua to weh. thanks laa sbb penah muncul dlm hidup aku, thanks sgt sgt. 

Thanks for readingg