Friday, April 8

Takde Perasaan !

today bfday dia. okayyy. di sebabkan aku prihatin kat dia, aku wish laa. tapi aku rasa ape yg aku wid=sh to mcm takde respond yg best. just "Thanks Dear" jeh dia bg kat aku. HAHA. takpeeee :) aku tak kesah semua to. yg penting aku dah wish bfday kat diaaa dan sgt menyakitkan hati bila dia buad mcm to.
Youuu, i tao u mls nk lyn i tapi jgn seksa i dgn tgu tgu text dari youu. i taknak jadi mcm to. klau u tak sukaa, CAKAP TAK SUKAA. i terima semua to walaupon berat dan lagi berat klau u seksa i mcm niee. pleaseeee laaaa! tell me WHYYYYYYYYYY ?
ape salah i ? ape yg i dah buad dekat youu? adakah sbb 1 APRIL ? adakah sbb to?okayy Fineee ! sorry to say mmg salah i mintak cple mcm to kan? so i takde laa kesah mana. jnji you pon i pegang lagi wehh.
you kata you syg kan relationship kita niee. taknak jadi lain even kita cple nty & serious you mmg syg i kan? i egt semua to. i simpan kata kata you to sebagai bukti, tapi mana you yg dulu? knp youu lain? you dah ade GF ke? klau dah ade, btao je laa. tak pyh laa simpan simpan. kita kan kawan baikkk !
hmmm Tak guna ckp pnjg pnjg, bukan you paham perasaan i pon. kannnn ?
hmmm DISSPOINTEDDD !

Thanks for readingg