Wednesday, April 13

Tolong Lepaskan Aku !

Aku tak tao nak buad apee =='' Pilih dia balik @ biarkan ? hmmm Aku pening laaa.
AMIR :  Tolong laa lepaskan aku weh. aku taknak dah cple cple niee --' aku penattt ! aku tak larat nak pk semua nieee, aku taknak gaduh dgn kau lagi ! aku taknak ade pape hubungan dgn kau ! aku taknak ! aku taknak seksa diri kau, aku taknak seksa diri aku sendiri, so TOLONG LEPASKAN AKU ! tolong tolong tolong ! aku tak boleh nak bagi kau satu lagi peluang, tak boleh beh, TAK BOEHH ! Hati aku dah tawar dah nak terima kau, aku tak boleh hidup dgn kau, sorry sgt sgt weh. serious aku tak boleh terima kau. kau tak paham aku dah, kau lain ! kau selalu nmpk salah aku, aku selalu nmpk salah kau, so drpd kita selalu bergaduh, buad diri masing masing stress, better kau lepaskan aku, plaeseeeeeee ! aku tak penah merayu kat kau mcm nie, so please lepaskan aku dgn rela hatii.
Thanks for readingg