Thursday, April 7

Tak Tahu Laaa =='

berkata : knp aku mesti ade perasaan yg tak sepatutnye aku adekan? aku tak suka laa merana sorg sorg niee. bukan dpt ape yg kita nak ponn --'' stress aku kdg kdg pk kan Diaa :(
salah aku juga buad ape pk kan bnde yg sememangnye kita takan dapat? betul takk? haishhh --'' ape lahh nasib aku niee. ade perasaan mcm to pulakk. syg to syg je laa, tak pyh laa syg lebih lebih. bukan dia syg kau sgt mcm kau syg dia pon. bodoh betul laa bell niee --''
Skrg dia pon mcm abaikan kau jehh weh, buad ape kau nak terhegeh hegeh lagi. buang tenaga dah harapan kau jeh. buad biasa sudah laa , nak over over to knp kan ?
Chill laaa bell, kumbang bukan seekor . ramai lagi nak kau, kau jeh yg memilih sgt. *aku memilih pon utk kehidupan aku jugaa* Errr Masalah negara betul laa .
Okayy, skrg nie aku nak kau buad biasa je dgn dia dan jgn nmpk kan kau GILA kan dia k. buad kwn biasa biasa jeh. syg syg jugaa. jgn terpedayaaa !

Thanks for readingg